Shaba blog

Reflexiók, technika, hétköznapok, politika, gondolatok, kommentek, amit te is megtehetsz regisztráció nélkül.

Linkblog

Linkblog

Sweet sixteen

2007.10.20. 09:24 :: Shaba







Bejegyzés, amelyben leírom, hogy  miért is szeretem ezt a nagyszerű, fiatal és mégis annyira érett teremtményt.


Mit is lehet elmondani róla? Megbízható, mert csak a te gondolataidat figyeli. Ha megtanulsz komolyabban bánni vele, és összeszoktok, csodákra képes.
Mégis nagyon sok ismerőse van, akik mindent megtesznek érte, és önzetlenül segítenek neked is, neki köszönhetően.
Annyira sokoldalú és energikus, hogy el sem lehet mondani.
Teljesen a magad képére formálható, és mindig azt csinálja, amit te mondasz neki.
Nem kérdez vissza, bár néha figyelmeztet, amikor óriási hibát készülsz elkövetni, de ha ragaszkodsz a döntésedhez, hagyja hogy csináld.
Kis igényű, de korántsem igénytelen, sőt!
Nem hisztérikus.
Nem féltékeny, enged téged, hogy foglalkozzál másokkal is, és ha akarod, többen is lehettek egyszerre.
Nem hagy cserben soha, de ha mégis, biztos lehetsz benne , hogy a te hibád.
Ingyen van, és emellett következetesen kitart.
Nem akar téged kihasználni, élősködni rajtad, kifaggatni a titkaidat.
Szinte sebezhetetlen, és nagyon könnyen gyógyul.

Mindezek ellenére nagyon kevesen szeretik. Ami igaz, az igaz: odafigyelést, törődést, alázatot, szeretetet és kitartást igényel. De hidd el, megéri és megérdemled!
Isten éltessen drága Linux!

6 komment

Címkék: linux technika

A bejegyzés trackback címe:

https://shaba.blog.hu/api/trackback/id/tr82201869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marisa 2007.11.15. 11:06:25

Jaaaj.....:)
Olyan mint amilyet én szeretnék csak annyi nem igaz hogy a magam képére akarom formálni, olyan nem kell...nem jó, ha mindig azt csinálja amit mondok neki...
Üdvözöllek az oldaladon, Shaba.

shaba 2007.11.15. 13:43:22

Kedves Marisa! Én is üdvözöllek téged sok szeretettel! És külön köszöntelek, mint első kommentezőt, meg amúgy is.
Igazad van az egyik értelemben, a másikban viszont a linux tökéletesen alakíthatóságára akartam célozni. Olyan nőt én sem szeretnék, aki mindig azt csinálja amit én mondok, mert akkor mindig a magam unalmas baromságaival találnám szembe.

Marcsu 2007.11.16. 10:55:56

Tudom én, hogy nem erről volt szó....
dehát tudod milyenek a tizennyolcévesek...koromból fakad hogy mindig ekörül jár az agyam...de ezt majd a szerelem rovatban...

Shaba 2007.11.16. 18:57:07

Kedves Marcsu! Nem csak a tizennyolcévesek esze jár mindig akörül. Mi "húszévesek" is mindig csak ARRA gondolunk.

Megint Marcsu 2007.11.20. 10:55:08

Kedves Shaba!
Tegnap Oshot olvastam....és egy csomó mindenre rájöttem, amit eddig is tudtam, csak most igazán tudatosult bennem.Rájöttem, hogy tényleg igaz, hogy az ember soha senkit nem szerethet igazán, amíg magával nincs megelégedve és magát nem szereti.Addig pedig, minden kapcsoltnak nevezhető valami csak erőtlen rúgkapálás, egy átmenetileg kedélyjavító intézkedés, ahol csak a másiktól várja a boldogságot, és egy nagy energiavámpír lesz.Ezt mind a két oldalról tapasztalom, érzem magamon is, hogy akkor kezdem azt érezni h rossz egyedül meg hogy jó lenne már valaki, amikor magammal nem tudok mit kezdeni, mert nem fogadom el a helyzetet.pedig ezekre várni kell.most mennem kell. Egyébként hiányoznak a beszélgetéseink már nagyon.Pusszi

Shaba 2007.11.21. 10:26:18

Kedves Marcsu!
Változást mindenki mástól vár szerintem is, mert az a legkönnyebb. Így éldegélünk csendesen egymás mellett és mutogatunk a másikra mindenhol, hogy bezzeg ő. Aztán valami mégsincs rendben. A legnehezebb dolog egy embernek(saját tapasztalat), legalábbis nekem, elfogadni önmagam. Mára nagy nehezen megtörtént, és kezdem egyre jobban érezni magam, úgy mint húszévesen.
Megtisztelő, hogy hiányolod a beszélgetéseinket. A téli szünetben otthon leszek. Sort keríthetünk rá.
De ha esetleg megint erre jársz szívesen látlak. cs,sh
süti beállítások módosítása